made by paula and ola

czwartek, 17 października 2013

The advantages of being short

 Przez pół życia miałam kompleks swojego wzrostu, który sprawiał, że czułam się gorsza. Ostatnio jednak powiedziałam sobie 'koniec' i zaczęłam szukać pozytywów. O dziwo znalazłam je bardzo szybko, podczas pierwszych zakupów. Szukając bez efektów kurtki jesiennej, weszłam (chyba z głupoty) na dział dziecięcy i znalazłam 3! Z niemałym dylematem wybrałam jedną i udałam się do kasy. Tu kolejne zaskoczenie- cena- o jakieś 50% niższa niż kurtek, które oglądałam wcześniej. 
Teraz wnioski: bycie niskim po prostu się opłaca! A przecież do butów na obcasie można się przyzwyczaić;)















Tak w ogóle to zgadnijcie, kto mnie odwiedził w Warszawie? Moja kochana Olcia! Dziękuję Ci za fatygę i upór w doprowadzeniu naszego spotkania do skutku, było mi mega miło;* Różnicę widać też od razu na zdjęciach;)

3 komentarze:

  1. Gdzie kupiłaś tak świetną torebkę? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna torebka, ale buty tu już rewelacja !
    Poklikasz? http://re-belious.blogspot.com/2013/12/sheinsidecom.html#more
    Obserwuję - licząc na to samo :)

    OdpowiedzUsuń